Waarom een In Gold We Trust trui zo populair is

Als je een In Gold We Trust trui ziet, sta je versteld over de eigenheid. De ontwerpers hebben ervoor gekozen om het logo zeer zichtbaar op de kleding te laten verschijnen. Een groot logo op de borst of een kleiner op de schouder doen onmiddellijk vertrouwd aan eens je het merk kent. Na de Fashion Week in 2012 waaraan dit label deelnam, hadden ze niet veel nodig om in de internationale modewereld hun plek te veroveren. De kledingstukken die voor deze show gemaakt werden, vlogen gewoon de deur uit. Sindsdien is hun populariteit niet meer te stuiten.

Constante uitbreiding van In Gold We Trust

In Gold We Trust werd een apart merk en onderdeel van Franzel Amsterdam. Streetwear is waar het om draaide. De belangrijkste items waren In Gold We Trust truien, hoodies en t-shirts. Naderhand kwamen er broeken, shorts en accessoires bij. En ook de kleuren werden uitgebreid. Denk maar aan neon geel en fel oranje. Hou In Gold We Trust maar in het oog, de uitbreiding is nog lang niet compleet!

De combinatie van kwaliteit en een goed marketingbeleid

Kwaliteit is belangrijk voor In Gold We Trust. Een In Gold We Trust trui heb je dan ook voor jaren! En naast het feit dat ze bij In Gold We Trust waken over hun kwaliteit, doen ze er ook alles aan om in de picture te komen. Zo heeft bijvoorbeeld DAY1-Selfmade een reportage over hen waar het ging over succesvolle jonge ondernemers. Zoek maar eens op Youtube op ‘Waarom rijdt Eric Fränzel (In Gold We Trust) een Ferrari 458 spider?!’ en je hoort dat In Gold We Trust gewoon de lekkerst zittende hoodie van heel de wereld wil produceren. Daar wil jij als drager van hoodies toch gewoon mee van profiteren? De gebroeders Franzel van dit label hebben nog altijd zeer nauwe contacten met het straatleven en willen dit als inspiratiebron en referentiekader blijven gebruiken. Daarnaast beleven ze nog altijd plezier aan hun job als kleding designer. Deze combinatie is wat het succes van dit merk mogelijk maakt.